Założyciel Symbol Studio.
Od 16 lat zajmuje się projektowaniem identyfikacji wizualnej, a z no-code jest związany od 9 lat. W codziennej pracy łączy strategiczne podejście z innowacyjnymi rozwiązaniami.
Współpracował z firmami takimi jak Techland, 8a.pl, SMSAPI czy S8.
To, jak strona zachowuje się na różnych rozdzielczościach, ma istotny wpływ na jej odbiór przez użytkowników. W pierwszej kolejności polecam skupić się na wersji desktopowej, a dopiero później przechodzić na mniejsze rozdzielczości - tablet i mobile. Warto również przed rozpoczęciem prac sprawdzić najpopularniejsze rozdzielczości z jakich użytkownicy korzystają oraz jaka jest tendencja – to da nam perspektywę, na jakich rozdzielczościach szczególnie powinniśmy się skupić. Jeśli tworzymy redesign strony to warto również prześledzić dane otrzymane od klienta - jakie rozdzielczości są najpopularniejsze w przypadku jego strony.
W Polsce z tabletów korzysta mniej niż 6% użytkowników, dlatego przy wdrażaniu rezponsywności warto wziąć pod uwagę by wersja pod tablet była zbliżona już swoim stylem do wersję mobile - znacząco przyśpieszy to twoją pracę.


