Założyciel Symbol Studio.
Od 16 lat zajmuje się projektowaniem identyfikacji wizualnej, a z no-code jest związany od 9 lat. W codziennej pracy łączy strategiczne podejście z innowacyjnymi rozwiązaniami.
Współpracował z firmami takimi jak Techland, 8a.pl, SMSAPI czy S8.
To, jak strona zachowuje się na różnych rozdzielczościach, ma istotny wpływ na jej odbiór przez użytkowników. W pierwszej kolejności polecam skupić się na wersji desktopowej, a dopiero później przechodzić na mniejsze rozdzielczości - tablet i mobile. Warto również przed rozpoczęciem prac sprawdzić najpopularniejsze rozdzielczości z jakich użytkownicy korzystają oraz jaka jest tendencja – to da nam perspektywę, na jakich rozdzielczościach szczególnie powinniśmy się skupić. Jeśli tworzymy redesign strony to warto również prześledzić dane otrzymane od klienta - jakie rozdzielczości są najpopularniejsze w przypadku jego strony.
Wyjaśnij podział odpowiedzialności za SEO, treści i grafikę. Przygotuj checklistę, co jest potrzebne od klienta przed startem. Często klienci sądzą że otrzymają całą stronę, z wszystkimi wprowadzonymi tekstami i grafikami sądząc że jest to część naszej pracy. Warto ustalić te zasady już na początku.


